هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street 


قیمت : 1650000 تومان


برند : Beyerdynamic


پستی هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street 


قیمت هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street


 


نقد و بررسی تخصصی

این محصول برند شناخته‌شده‌ی بیرداینامیک از سری Custom است. این مدل که مخصوص استفاده بیرون از خانه طراحی شده، قابلیت‌هایی و مشخصاتی دارد که آن را برای این منظور مناسب ساخته است. طراحی به سبک خیابانی، آتیک بسته و کیفیت صدای فوق‌العاده از جمله مشخصه‌های این محصول هستند.

معرفی

مدل Custom Street همان‌طور که از نامش پیداست مخصوص استفاده بیرون از خانه طراحی شده و ظاهر آن هم المان‌هایی از طراحی‌ّهایی سبک خیابانی دارد. این هدفون با آکسوتیک بسته، طراحی خاص و کیفیت صدای عالی تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی هنگام انجام کارهای روزمره را برای کاربر به ارمغان می‌اورد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول برند بیرداینامیک خواهیم پرداخت.

طراحی

این مدل از لحاظ ظاهری طراحی کاملا مینیمال دارد. البته اگر دوست داشته باشید ظاهر هدفون را تغییر دهید، تعداد زیادی استیکر با طرح‌های متنوع همراه آن وجود دارد که کاربر می‌تواند آن‌ها را روی کاپ بچسباند و ظاهر هدفون را کاملا تغییر دهد. از آن‌جایی که این هدفون برای استافده بیرون از خانه راحی شده، ساخت آن بسیار محکم است و بدنه از پلاستیک سخت ساخته شده است. همچنین یک کیف حمل مقاوم دارد و کاربر می‌تواند پس از تا کردن کاپ‌ها هدفون را داخل آن قرار دهد. برای راحتی هر چه بیشتر هدفون، کاپ‌های بسیار نرم و یک بالشتک روی هدبند آن تعبیه شده تا هنگام استفاده‌ی طولانی مدت هم گوش را و سر را آزار ندهد. از طرف دیگر قابلیت تنظیم هدبند باعث شده هدفون به خوبی روی سر جای گیرد و هنگام راه رفتن تکان زیادی نخورد.

قابلیت‌ها

این محصول بیرداینامیک یک قابلیت منحصر به فرد دارد که امکان تغییر حالت پخش موسیقی تنها با استفاده از یک دکمه را برای کاربر فراهم می‌کند. این دکمه که بیرداینامیک آن را Sound Slider نامیده، روی کاپ تعبیه شده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بین سه حالت پخش موسیقی یکی را انتخاب کند. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب و کاربردی این مدل Custom Share است. روی هر دو کاپ هدفون ورودی و خروجی تعبیه شده تا کاربر بتواند با استفاده از یک کابل، موسیقی مورد علاقه‌ی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. همچنین برای راحت‌تر شدن کار با هدفون، روی آن یک ریموت تک کلیدی تعبیه شده است.

عملکرد

همان‌طور که گفته شد، مدل Custom Street سه حالت پخش موسیقی دارد که Analytical، Vibrant Bass و Heavy Bass نام دارند. وقتی هدفون را در حالت سوم یعنی Heavy Bass قرار می‌دهیم،  Custom Street صداهای رنج پایین را با قدرت و عمق بالایی پخش می‌کند. اما حالت صدا را روی Analytical قرار می‌دهیم باس ضعیف می‌شود. در حالت Vibrant Bass صداها با تمایز عالی پخش می‌شوند و صدای هدفون حتی در بالاترین میزان صدا هم دچار اعوجاج نمی‌شود. باتوجه به این سه حالت، کاربر می‌تواند بسته به سبک موسیقی که گوش می‌دهد یکی از آن‌ها را انتخاب کند. البته این هدفون به طور کلی کیفیت خوبی دارد و در هیچ کدام از سه حالت کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

جمع‌بندی

عنوان Custom Street باتوجه به طراحی و قابلیت‌های این هدفون کاملا مناسب آن است. سبک طراحی ظاهری هدفون با استفاده از المان‌های خیابانی انجام شده و استیکرهای همراه آن هم به این مسئله کمک بیشتری کرده‌اند. از طرف دیگر مقاوم بودن و آتیک بسته، این هدفون را برای استفاده بیرون از خانه مناسب ساخته‌ است. قابلیت‌هایی مثل Sound Slider و Custom Share کاربرد‌های بسیار مفیدی و جالبی برای کاربر خواهند داشت.


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


هدفون بیرداینامیک مدل  Custom Street طراحی بسیار جالبی دارد. همان‌طور که از نام مدل این هدفون پیداست، ظاهر آن طوری طراحی شده تا سبک لباس پوشیدن خیابانی هماهنگی داشته باشد. همین‌طور برای این یک سری برچسب در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها ظاهر هدفون را تغییر دهد. این برچسب‌ها روی کاپ‌ها قرار می‌گیرند و طرح‌های بسیار متنوعی دارند. از آن جایی که این مدل بیشتر برای استفاده‌ی بیرون از خانه طراحی شده، ساختار سفت و محکمی دارد. هدبند آن فلزی است و یک روکش پلاستیک و قسمتی بالشتک دارد. این رو هم بسیار محکم است هم روی سر به خوبی قرار می‌گیرد. همچنین استفاده‌ی طولانی مدت از آن سر را خسته نخواهد کرد. از طرف دیگر هدفون از نوع تاشو است و از این رو حمل کردن آن بسیار ساده خواهد بود. اما مهم‌ترین نکته در خصوص هدفون کیفیت صدای آن است. برای این مدل سه حالت پخش موسیقی در نظر گرفته شده که توسط کلید‌های روی کاپ قابل تنظیم هستند. اما جدای از این حالت‌ها، صداهای رنج بالا و پایین به خوبی پخش می‌شوند. همچنین باس قدرتمند و عمیق است. در کل صدای خروجی هدفون بسیار شفاف و واضح است و جزئیات صدا کاملا متمایز هستند.


 



تصاویر بیشتر


 



هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street
هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street
هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street
هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street
هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street


 


 


هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street ارزان , هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street با قیمت ارزان , Beyerdynamic ارزان , Beyerdynamic با قیمت ارزان , پستی هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street , اینترنتی هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street, هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street با قیمت 1650000 , هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street فقط 1650000 , Beyerdynamic هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street , Beyerdynamic با قیمت 1650000,kharid هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street, gheymat هدفون بیرداینامیک مدل Custom Street  


گل از رو هدفون ,custom ,بیرداینامیک ,street ,طراحی ,کاربر ,هدفون بیرداینامیک ,custom street , هدفون ,کاربر می‌تواند ,کیفیت صدای , هدفون بیرداینامیک ,مشاهده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عرقیات 123 مطالب ورزشی موضوعات عمومی دکوراتیو توتال_وار پرشین زال دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. صادق فلاح دنیای وب